Tagastamine

 

Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (välja arvatud eritellimuskaubad).

Taganemisõigus ei laiene juriidilisest isikust ostjatele.

E-poest ostetud kauba tagastamise õigus on samaväärne õigusega tutvuda toodetega tavalises kauplustes s.t. tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis, kauba väärtus ei tohi olla vähenenud ning taganemisavaldus peab olema Bestline OÜ-le saadetud kirjalikult e-posti aadressil info@ekardinad.ee või Bestline OÜ tegevusaadressil, tähtaja (so 14 päeva) jooksul.

Bestline OÜ-l on õigus esitada kliendile kahjunõue, kui toode on tagastamisel saanud kahjustusi. Ettemaks tühistatud tellimuse (va tagastamise transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 5 tööpäeva jooksul peale tagastatava kauba jõudmist Bestline OÜ lattu. Kogu kauba tagastamise kulu kannab klient, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Juhul, kui klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on kliendil õigus oma tellimus tühistada edastades aadressile info@ekardinad.ee vastavasisulise avalduse. Kliendil ei ole õigus taganeda talle spetsiaalselt tellitud eritoodetest. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14. päeva jooksul peale kliendi poolt vastava avalduse esitamist.

Eritellimuseks loetakse tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud toodet, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist ning mis ei esine Bestline OÜ tavasortimendis.

Samuti loetakse eritellimuseks hulgitellimust, mis on vormistatud pärast heakskiitu kliendi poolt.

Bestline OÜ jätab endale õiguse tühistada kliendi tellimus juhul, kui:

  1. tellitud kaup on tarnija laos otsas ning klient ei ole nõus Bestline OÜ poolt pakutava asendustootega;
  2. kui Bestline OÜ arvelduskontole ei ole laekunud ettemaksu tellimuse täitmiseks.