Müügitingimused

  1. Üldine1.1. Käesolevad üldised müügitingimused (edaspidi: Tingimused) on aluseks kõigile Bestline OÜ: aadress Tulika 62-32 (edaspidi Müüja) poolt müüdavate toodete ja/või teenuste (edaspidi: Kaubad) müügist tulenevatele kokkulepetele.

    1.2. Käesolevatest Tingimustest erinevad tingimused on võimalikud ainult poolte poolt kirjalikult vormistatud vastaval kokkuleppel.

    1.3. Miski käesolevates tingimustes ei ole mõeldud piirama tarbija (Võlaõigusseaduse mõistes) seaduslikke õigusi.

    2. Tellimuse kinnitus, jõustumine ja tühistamine

    2.1. Müüja ja Ostja vahelise suhte aluseks on Müüja poolse pakkumuse alusel vormistatud ja Ostja poolt kinnitatud Tellimus (edaspidi: Tellimus), mille Ostja ja Müüja õiguslikult pädevad esindajad tehingu tingimuste sobimisel kinnitavad.

    2.2. Koos Tellimuse kinnitamisega nõustub Ostja käesolevate Tingimustega.

    2.3. Tellimus jõustub Ostjapoolse ettemaksu laekumisel.

    2.4. Tellimust võib muuta enne selle jõustumist. Jõustunud Tellimuses muudatusi teha ei saa, muudatused vormistatakse uue Tellimusena.

    2.5. Ostja võib Tellimuse tühistada enne selle jõustumist. Jõustunud Tellimuse tühistamisel Ostjale ettemaksu ega lõppmaksu ei tagastata. Ostjapoolseks Tellimuse tühistamiseks loetakse mh tellitud kaubast loobumist, kaupade lõppsumma tasumatajätmist 21 p jooksul tasumise tähtajast ning Kauba mittevastuvõtmist 90 p jooksul alates Kauba üleandmise tähtajast. Tellimuse tühistamisega kaotab Ostja õiguse antud kaupadele, need kuuluvad Müüjale ning Müüja võib neid taaskasutada muul otstarbel.

    3. Kauba hind ja selle tasumise tingimused

    3.1. Kauba hind ja selle tasumise tingimused on fikseeritud Tellimuses ning Tellimuse alusel koostatud arvel.

    3.2. Ostja kohustub Tellimuse kinnitamisel maksma Kaupade eest ettemaksu vähemalt 50%.

    3.3. Kaupade lõppsumma, millest on maha arvatud ettemaks, tasub Ostja Kauba kättesaamisel. Juhul kui kokkulepitud Kauba üleandmis- või tasumisviisist tulenevalt see ei ole võimalik, tasub Ostja Kauba eest Kauba valmimisel.

    3.4. Kaupade hind sisaldab pakendit.

    4. Kauba üleandmise tähtaeg

    4.1. Kauba üleandmise tähtaja arvestus algab Tellimuse jõustumisel.

    4.2. Tähtaeg on fikseeritud Tellimuses. Juhul kui tähtaeg täpsustub või muutub, siis Müüja teatab sellest Ostja poolt näidatud kontakttelefonil või meiliaadressil. Ostja poolt tellitud toodete kohalevedu ja paigaldus toimuvad Müüja poolt eraldi kokkulepitaval ajal.

    5. Kaupade vastuvõtmise ja ülevaatamise kohustus

    5.1. Ostja on Kaupade vastuvõtmisel kohustatud kontrollima Kauba koguse vastavust Tellimusele.

    5.2. Kaupade vastuvõtmisel on Ostja kohustatud informeerima Müüjat viivitamatult Kauba tarnimisel ilmsiks tulnud silmaga nähtavatest kõrvalekalletest.

    5.3. Kaupade juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko läheb Müüjalt Ostjale Kaupade üleandmisel.

    6. Hoiutasu

    6.1. Müüjal on õigus nõuda Ostja käest Kaupade hoiustamise tasu Müüja laos aja eest, mis ületab kokkulepitud tarneaega rohkem kui kaks nädalat. Hoiutasu on  3% hoiustava kauba hinnast iga hoiustava päeva eest.

    7. Kauba omandiõigus

    7.1. Kauba omandiõigus läheb Müüjalt Ostjale üle Kauba ostuhinna täieliku tasumisega.

    8. Pretensioonide esitamine

    8.1. Ostjal on õigus esitada pretensioone kahe aasta jooksul alates Kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja.

    8.2. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Ostja nõuda Kauba parandamist ning parandamise võimatuse korral Kauba asendamist. Kui Kaupa on võimalik parandada, siis Ostjal asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks Müüjale ebamõistlikke kulusid.

    8.3. Kauba defekti ilmnemisel kohustub Ostja teavitama Müüjat probleemist saates e-posti aadressil info@e-kardinad.ee ja kirjeldades, kuidas ja millal oli avastatud või tekkis defekt. Lisada tuleb Ostjapoolne Tellimus ja Kauba eest tasumist tõendav dokument ning võimalusel fotod defektist. Vastav avaldus peab olema esitatud mõistliku aja, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Ostja õiguse nõuda Müüjalt tasuta Kauba parandamist või detaili vahetamist. Vea avastamisel on veaga Kauba edasine kasutamine keelatud.

    8.4. Müüja kohustub pretensiooni läbi vaatama ja vastama Ostjale 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni vastuvõtmisest. Ostjapoolse pretensiooni õigustatuse korral kohustub Müüja parandama või asendama Kauba oma kuludega mõistliku aja jooksul.

    8.5. Kaupade materjalinäidiseid ja kirjeldusi kasutatakse Kauba kvaliteedi ligikaudseks määramiseks. Individuaalsete tunnustega Kauba (nt disainkardina) puhul saab pretensiooni esitada vaid tehnilise teostuse kohta, kuna nimetatul puuduvad piiritletavad liigitunnused. Naturaalsest materjalist Kauba puhul arvestatakse materjali looduslikku varieeruvust.

    8.6. Müüja ei vastuta:

    8.6.1. Ostja süül või hoolimatusel tekkinud Kauba kahjustumise eest;

    8.6.2. defektide eest, mis on tekkinud Ostjapoolse toote ebaõige paigalduse ja/või mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

    8.6.3. Kauba loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral

    8.6.4. normist erinevate kasutustingimuste korral (niiskus, temperatuur, tuul jms.)

    9. Kauba vahetamine

    9.1. Ostjal on õigus vahetada valmiskujul ostetud Kaup 14 päeva jooksul alates ostu kuupäevast samaväärse Kauba vastu tingimusel, et Kaup ei ole vigastatud ja seda ei ole kasutatud (sh paigaldatud).

    9.2. Ostja jaoks spetsiaalselt eriprojekti ja/või –mõõtudega valmistatud Kaupa vahetada ei saa.

    10. Vääramatu jõud

    10.1. Müüja ei ole vastutav Tellimuse mittetäitmise eest, kui see on tingitud asjaoludest, mis ei ole Müüja poolt mõjutatavad.

    11. Muud tingimused.

    11.1. Kõik Müüja ja Ostja vahelised erimeelsused püütakse lahendada eesti keeles läbirääkimiste teel. Juhul, kui läbirääkimised ei anna tulemusi, on pooltel õigus kasutada kõiki seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid, sealhulgas pöörduda tarbijakaebusi lahendavate isikute või institutsioonide poole või kohtusse.